Foro 

Por lluis.etayo
#948
Vatx assistir a la jornada que es va fer al CaixaForum, en general en va agradà força tot, el còctel per motius de horari no vatx poguer asisti. Voldria comentar una mica tot plegat, en primer lloc el CaixaForum un lloc macu, net, i molt accessible pro el problema que en vatx trobar va ser un i crec que és molt important, al menys per el qui venim de fora de Barcelona i tenim que asisti en cotxer propi i és el lloc de estacionar el vehicle, tindre que buscar-te la vida per estacionar a peus de la Montanyà de Montjuïc on tot són pujades i baixades, parlo per mi, en va costar força.
Tot en general en va agradà molt, moltes gràcies a tota la organització.
Salut i força
Avatar de Usuario
Por Alina Ribes
#959
Moltes gràcies Lluis per les teves paraules, ho tradueixo a l'espanyol perquè més gent també ho pugui llegir:
"Asistí a la jornada que se hizo en el Caixaforum, en general me gustó bastante todo, el cóctel por motivos de horario no pude asistir. Querría comentar un poco todo ello, en primer lugar el Caixaforum un lugar bonito, limpio, y muy accesible pro el problema que me encontré fue uno y creo que es muy importante, al menos por quien venimos de fuera de Barcelona y tenemos que asistir en cochero propio y es el lugar de estacionar el vehículo, tener que buscarte la vida para estacionar a pies de la Montaña de Montjuic donde todo son subidas y bajadas, hablo por mí, costó fuerza.
Todo en general va gustó mucho, muchas gracias a toda la organización.
Salud y fuerza"

Nos alegramos de que te gustara todo. Lamentamos el tema del estacionamiento del vehículo, ya que por diferentes motivos y características se escogió el Caixafòrum y ese problema era difícil de solventar, pero nos lo apuntamos para otras ocasiones. ;)

¡Esperamos poder verte en otros acontecimientos y que sigas participando en los foros!